MET Gala 2018

Loca Libera üzerinden 2015’ten beri özellikle Oscar ve Altın Küre gibi önemli geceler hakkında kendi yorumlarımızı yapma geleneğimiz bu sefer de eksik olmasın dedim. Sizi sıkacak, ilginizi çekmeyecek detayları atlayarak bu yılki tema, kıyafetler ve genel olarak da katılımcılar hakkında konuşalım. Her yılın teması farklı oluyor, o yüzden aslında geceye katılan ünlüleri ve kıyafetlerini sanki normal bir kırmızı halıymış gibi yorumlamak yanlış. Gecenin temasını düşünüp aslında bu kıyafetlerin birer kostüm tadında olduğunu anlamak lazım. O yüzden “Bu ne ya hiç giyilir mi böyle bir şey” diyeceğiniz çoğu kıyafet aslında bir amaç yüzünden giyilmiş oluyor ve bir tema yüzünden fazla abartılı görünebiliyor. Bu yıl Heavenly Bodies : Fashion and the Catholic Imagination teması vardı yani Türkçesi “Cennetlik Bedenler : Moda ve Katolik Hayal Gücü diye çevirelim.

Önce kendi favorilerimden 5 kişiyi sizle paylaşıyorum :

This slideshow requires JavaScript.

Geçtiğimiz yıllarda erkekler de fantastik kostümlerle gelirdi ama bu yıl o ışığı göremedim pek genele bakınca. Dipnot : Kanye West’in şu sıraki olaylarına rağmen yine de onu da görmek isterdim açıkçası. Katılan erkeklerden dikkatimi çekenler :

This slideshow requires JavaScript.

Birazcık da anlam veremediğim ve pek sevmediğim kıyafetlere bakalım :

 

This slideshow requires JavaScript.

Bunlar da son bonuslarım olsun :

This slideshow requires JavaScript.

-Serra

 

 

 

 

Leave a comment